AvHelene

Her holder mine små og store syprosjekter til.
Jeg trives med å sy til meg selv, men har også noen prosjekter til andre som vil ha.
Skulle du være interesert i noe er mailen min; syfruen@me.com

Blir glad for kommentarer :)

onsdag 10. august 2011

Noen av sommerens prosjekter....

Her er en del bilder av hva jeg har holdt på med i sommer...

En kosegenser jeg har sydd meg...


 En "prøvelapp" på en kåpe jeg skal sy til vinteren, her er den sydd i isoli, men jeg leter fortsatt etter det perfekte stoffet til vinterkåpen.... Masse puff, rynker og blondeeffekter skal det bli!!

 Høst/vinterkjole til min niese..

 En jakke, med tilhørende bukse som det ikke er bilde av, til ei lita snuppe i familien..

 En genser jeg er veldig fornøyd med, svigermor har også bestilt en lignende, veldig koselig!!


Her er en krone jeg sydde til min vakre niese til 1 års dagen hennes, litt på siden, men men..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar