AvHelene

Her holder mine små og store syprosjekter til.
Jeg trives med å sy til meg selv, men har også noen prosjekter til andre som vil ha.
Skulle du være interesert i noe er mailen min; syfruen@me.com

Blir glad for kommentarer :)

fredag 9. september 2011

Litt mer ;)


 Her er en kjole/tunika jeg sydde i går, ribb fra syskrinet i Tønsberg, ellers mønster og stoff fra stoff og stil.



 Genser til min snille mamma!!! Håper hun blir fornøyd... genserstoffet fra syskrinet, Tønsberg. Blomsterstoff fra sydilla, og blonder og knapper fra "lokale sy-butikken"
 Her er det kommet knapper på en jakke/cardigan jeg har holdt på med en stund, jeg er egentlig slik at jeg liker å gjøre meg ferdig, men denne har jeg fundert litt frem og tilbake hva jeg skal gjøre med.
Og her er blusen til min manns farmor, stoffet hadde hun selv, og mønsteret at jeg tegnet av en bluse hun har. Må sy på knapper, men hun ønsket de små og diskrete, så må finne det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar